//Merah Itu Cinta




Setia Hujung Nyawa
Khamis, 10 Januari 2013 | 12:33 PG | 0 Notification(s)

Assalamualaikum . hey korang ! tengok tak cerita tu ? Sweeetttt giler la, cerita tu boleh buat aku sengeh sensorang. Sampai mama tegur aku macam kena sawan , hahaha . nak buat macam mana , cerita tu pandai menggoda. Haha . Korang tahu apa yang aku bayangkan dalam cerita tu ? Aku bayangkan yang Zain tu adalah A*** , and Ersalina tu macam aku . Hakikatnya , err :o memang takla kan. Haha . Dia pun tak kenal aku, lahaii . Macam mana nak jadi cam tu >< . Setiap hari kot aku berangan kan dia je, sampai terbawa- bawa dalam mimpi tuhh . dahsyattt la . Hehe , dah macam angau cinton pula. biar pun hati dilapah lara , tapi bibirku tetap mengukirkan senyuman :) . wahh ayat ! Ada juga yang kata , lupakan lah dia . Buang masa kalau tunggu pada yang tak tahu. errr , sedih pula bila dia kata macam tu . Tak salah kot kalau aku inginkan apa yang aku nak ? Mana tahu, kuasa Allah temukan aku dengan dia ? Aku cuma menghitung hari bila boleh bertemu dengan dia. adoiii >< , korang doakanlah aku dengan dia eh ? heheh , gatal kepala da ni . haha , kbyebyebye . Assalamualaikum ;)




Older Post | Newer Post