//Merah Itu Cinta




1 February 2013
Khamis, 31 Januari 2013 | 6:45 PTG | 0 Notification(s)

Happy belated day my sayang ! May Allah bless you always . Tak lupa juga Selamat Hari Wilayah :) . You know whats ? today I'm so happy . bangun pagi yang begitu senang. tak perlu di tanjatkan oleh alarm ! padahal malam tadi lupa nak save. harharhar ! biasanya terlajak sampai ke noon but now earlier morning . Tapi pagi ni lain sikit , aku kena mandikan budak budak ! errr , annoying betul bila dorang pun 'mandikan' aku sekali. habis basah jeruk baju aku. nak marah tak bole , nama pun budak budak kan ? so aku pun buat buat macam nak sepak dorang , apa lagi takut la dorang nak buat lagi . hehehe .

hari ni juga dia ada kat sabah bah . ada event motivate . raya cina ni dia balik la . hehehe , tak sabar okay ! tapi kat tempat dia tade liputan. errr , payah betul duduk sabah ni . sebelum dia pergi , dia pesan tingkatkan lagi usaha untuk kemas rumah . yela selama ni aku kemas rumah like hangat hangat tahi ayam . so messy okay. hahaha . insyaAllah I'll . dia suka time aku masak lomak cili api eh. katanya sodap . KATANYA . harharhar . dia ada pesan lagi drive kereta jangan macam pelesit , mentang mentang dah dapat lesen , malang tidak berbau katanya . aku pun yekan aje la . kalau aku bantah aku yang kena berbaldi baldi . almaklumlah kalau dia bebel macam radio tanpa wayar . bingit telinga aku .

yang paling kelakar , dia nak tengok mutiara sabah yang dia bagi lekat kat tangan aku . ehh apo kono eh jang . alak kek tangan den ? poyi la bagi kek omak ekau . den ni belum ado apo apo ikatan laie ngan ekau . lain la kalau den ni bini ekau , bukannyo sotakat mutiaro jo lokat berlian habib jewel pun sudah tentu . harharhar!! jahatnya aku .


yang penting tak sabar nak tunggu kau balik . Assalamualaikum :)




Older Post