//Merah Itu Cinta




PERSONAL DETAILS
Rabu, 14 November 2012 | 10:18 PTG | 0 Notification(s)

Assalamualaikum . Hi ! owner blog ni nak perkenalkan diri . Nama AZLIZA HAREENA BINTI ABDUL AZIZ . Tempat lahir di HOSPITAL BESAR KUANTAN , PAHANG . Tarikh lahir 01 JULAI 1995 . Kota Tinggi , Johor, tempat aku dibesarkan sehingga umur aku mencecah 16 tahun . Lepas tu pindah balik kat Kuantan sebab mama kena transfer di Felda Sg.Panching Utara . Orang - orang sekeliling panggil aku *actually banyak nama depa panggil . Dalam family , depa panggil aku EJA atau ADIK . Kawan - kawan pulak ada yang panggil JIJA , MARIMAR *tak tahu kenapa , mungkin aku selalu cerita kat depa pasai cerita marimar tuh* . Cikgu - cikgu pulak suka panggil HAREENA sometimes suka jaki aku dengan memanggil ASTRO ARENA *cikgu memang begitu suka bergurau :D . Aku tak tahu kenapa depa taknak panggil nama AZLIZA ?

 Ciri - ciri aku ? actually aku tak reti nak nilai diri sendiri , if nak tahu jugak tanya la kawan - kawan aku . Depa kata aku ni tegas *eh tegas ke ? Ada orang kata aku ni manja *ehh manja ke!! . Tak tahu la , tapi yang aku tahu aku seorang yang biasa - biasa , tak perfect and boleh di ajak berkawan . Actually kawan biar berjuta , kasih biar satu . Hahaha , sebut pasai kasih ada juga orang bertanya single lagi ke ? taknak mencari ? Yes , aku single lagi . Kenapa taknak cari ? Hehe , biar la ianya datang sendiri . Sabar , tawakkal and redha . InsyaAllah datanglah jodoh tu . Ciri - ciri lelaki idaman ? berkaliber , boleh menjadi penegur dan penasihat if aku terbuat salah or cuai dalam melaksanakan sesuatu hal . Boleh menjadi bapa/ketua keluarga yang penyayang . Yang paling penting , boleh melayan karenah manja aku ni . *ehhh manja ke!! >.< . Actually kita suka lelaki yang matang . Sebab dia boleh berfikir rasional dan tak bertindak melulu jika buat satu keputusan . Hemo hemo ^_^ .

Tinggi/berat ? 165 , berat 60 . *beratnya >.< . Likes ? spends time with my family/friends . Dislikes ? letak ajinomoto dalam masakan *ehh jangan tak baik untuk kesihatan ! . hobby ? of course la bertwitter xD . melalak means singing bila kemas rumah . Sayang mak and ayah ? Giler tak sayang !!! terlebih sayang tahu . mama lah segalanya . mama lah ayah , mama lah kakak , mama lah abang  , sejak ayah kita pergi meninggalkan kami buat selamanya . Actually , kita tak sempat nak bermanja  - manja dgn ayah . Takpe , Allah lebih menyayangi ayah . Aku redha , moga ayah di tempatkan dalam kalangan orang - orang yang beriman , Aminn . Nak ayah baru ? Ehh , dah dapat la tahun 2011 mama taken by orang . Haha . Alhamdulillah ayah baru sporting .

Ada lagi ? eh da tade la . Penat tangan asyik typing je . Btw , nice to know my new followers and following . Ada masa baca la 'Personal Details' ni . Thanks for viewing and reading my story *tak berapa nak story sangat . Kalau ada pape pertanyaan DM je kat twitter , insyaAllah selagi boleh di jawab , kita jawab la . Saat untukku mengundurkan diri , Assalamualaikum :)




Older Post | Newer Post