//Merah Itu Cinta




my EID ^_^
Jumaat, 7 September 2012 | 3:23 PG | 0 Notification(s)






raya da nak abis , baru la aku nak ulpoad pictures raya . SORRY . busy for my trial . hehe . okay . tu la pictures aku time-2 raya . with my sweet cousins and my respected family . aku ? tudung merah la . adododo . btw , raya for this eid kureng menggemberikan hati aku n semua . sebab ? kami tak dapat nak celebrated with our beloved nenek ! i missed her so much . i missed her soft touch :'( . nenek forgive me if i have a mistakes . i really loved n missing u ! nenek , u're still conquers my heart . no one can replace u :') . malam raya tuh , macam biasa la . aku n cousins main mercun . tahun ni tade bunga api ye . haha . pelita pun tade . jimat duit . haha , nampak sangat kedekutnya . malam tu kami semua tidur pukul 3 pagi . esoknya nak bangun punya la liat . hampir kena simbah air dengan my makcik . tapi , sayang pakcik kadir tade . kalau ada mesti lagi meriah . tu la , dia beraya dekat indon . untung la . jauh  dengan keluarga kan . sampai hati kan ! tapi i'll maked sure the next edi u must have ! kalau tade kita orang tak nak kawan ! jahatkan kami ? haha . raya ni juga aku dapat duit raya sikit . maklum la , da besar . da nak abis sekola . nanti turn aku pulak kena bagi duit raya . memang takla kan . haha . okay , la . sampai disini saja yang dapat aku ceritakan . pstt : sebenarnya aku da tade idea nak type . hehe , SORRY . ada masa , aku update lagi okay ? thanks for reading my unfogettable story . may Allah bless u always :) assalamualaikum 




Older Post | Newer Post