//Merah Itu Cinta




unforgettable experience :)
Isnin, 27 Ogos 2012 | 4:39 PG | 0 Notification(s)


percaya atau tak i'm driving about 208 km . from krabi to phuket to patong beach . okay , penat . tapi seronok . my father gave me to drive and told me don't drove quickly . geletar juga tangan and kaki . lame-2 biasa je . drive tu sambil mendengar lagu . mama pasang lagu dangdut . tapi tak boleh nak menari la . fokus terhadap pemanduan . mereka membuli aku . sabar je la . gps pun sama . padahal ada jalan shortcurt , dia bagi aku jalan lama . aku pun sengal ikut gps . hahahaha . yang tak boleh dilupakan bile dah nak sampai kat patong beach , aku kena harungi bukit bukau yang teramat la tinggi . kecut perut aku dibuatnye . mama and abah siap gelak-2kan aku lagi . guna gear manual agak menjengkelkan aku . suruh guna auto tak nak . sob-3 . nasib kereta tu tak terundur ke belakang . haha . btw , i'm very happy with my vacation . hope i can go the same place again :) insyaAllah .




Older Post | Newer Post