//Merah Itu Cinta




kisah bercuti :))
Khamis, 5 Julai 2012 | 4:56 PG | 0 Notification(s)


kawann ! ni lah mama kite ! cantik tak dia ? tak macam aku kan . huduhh !! . hahaha . nak buat camne , da aku ikut genetic abah . abah muka manis , muka aku pun manis gak bile senyum *perasan ! hehe . jangan marah . gambar ni snap mase kat cameron with my new *** . nak tahu kenapa mama buat muka camtuh ? sebab dia da bosan asik pose je . padahal , time tuh tenga pedih perut . maklom la , kami tak breakfast pun . so , tunggu la sampai lunch time . the same time , abah aku pulak buat hal . dia selok sangat bergambar dengan strawberi . macam orang perempuan . sabo jela ! time tu , mama da buat-2 muka da . muka masam dia da kelua , abih la abah aku kali ni . haha ! tadah jela telinga bile ma aku da start ceramah . cepat-2 aku amik headphone terus denga lagu disco . haha ! sian abah aku . sebagai tande pujuk abah , abah bawa gi minum kat ladang teh then balik nanti abah masak special untuk kite orang . bukan special mana pun , ikan kerisi goreng , sambal belacan , nasi and sayur goreng . AYAM tade woo ! memang payah aku nak makan kalau tade ayam . 'SORRY , ABAH LUPE NAK BELI AYAM' . perghh , peritt rase . nasib baik , ade orang tuh baik hati belikan aku ayam . 3 ketul . besar lengan aku . da kompem-2 nasi aku tolak jauh-2 . aku melantak ayam jela . tak pandang da benda lain . hehe ! terukkan aku . btw , terima kasih pada yang sudi membelikan ayam . hehehe . okay la ! penat cerita . lain hari , lain cerita . papai <3



azliza hareena <3 mimie salamah (mama)




Older Post | Newer Post