//Merah Itu Cinta




dia kata :)
Ahad, 15 Julai 2012 | 7:54 PTG | 0 Notification(s)


kawan ! aritu , before aku pergi vacation . aku suruh la sharifah friend dengan someone . aku suruh sharifah be a good friend for him :)) . lepas tu aku tanye dia , okay tak ? tak tanye pulak suitable or not . dia pulak meleweh kat aku . 'okay je untuk kau , good-2 sangat . sesuai untuk kau ' . ah kau ! takkan nak terima gitu je . serikk ! taknak pisang berbuah 2 kali . perit woo . biarla aku cenggini . cewahh ! si dia pun da start cemburu-2 dengan aku . last-2 , bile aku cakap rindu kott , dia kata . jangan rindu sangat , nanti lain pulak jadinya . kita bukan ade pape . okay ! kena batang idung sendiri . so , aku tanamkan iltizam . ' NEVER TO MISS YOU FOREVER'  . hah ! amik kau , terus dia kata jangan mara-2 . eh aku tak mara pun , suke ade la . pastu aku nak tido . sebab , kemarahan aku mencapai tahap impak maksima . hehe ! hari ni tak sekolah , sebab lewat balik from my vacation tambah pula dengan migrain . bila la , migrain nak berambus daripada otak aku . sakit la aku membela kau ! . :)) . okay la . sampai disini , before aku more mengarut lagi . :) .




Older Post | Newer Post