//Merah Itu Cinta




tahniah KAWAN :)
Selasa, 26 Jun 2012 | 2:31 PG | 0 Notification(s)


hey ! ni la kawan saya . dah berkawin pun . dia ni kawan sekolah lama saya masa kat johor . tapi , skang saya kat kuantan da . belaja kat sini pulak . mula terkejut jugak tengok gambar ni . tapi bila dibelek-2 . memang sah ! dia la kawan aku . kau naik pelamin dulu daripada aku ye ? btw , tahniah ye ? jadi la seorang isteri yang solehah . jangan derhaka pada laki kau kay ? aku doakan moge-2 kau bahagia selalu . dapat baby , jangan lupe upload ! aku nak  tengok . mesti comel cam kau . manja , even aku tak rapat dengan kau . tapi kau tetap kawan aku ! ingat lagi masa kat surau kau , selalu buat lawak . even aku dah tade air liur nak ketawa . haha ! yang penting , sebagai perempuan . kau kena jaga laki kau daripada GRABBED oleh orang ketiga . be careful ye honey ? selamat pengantin baru >.<







* 2.6.2012 penyatuan dua hati menjadi 1 <3




Older Post | Newer Post