//Merah Itu Cinta




Malang Tidak Berbau :')
Isnin, 18 Jun 2012 | 2:21 PG | 0 Notification(s)

Mastura , betul la apa yang aku cakap petang semalam . benda ni memang jadi . masin mulut aku weh ! ikut kau la nak benci aku ke tak , aku tak larat nak hadap dengan semua benda ni . tapi , bagi aku . even KAU PERNAH BUAT AKU TERSENTAP OR BLA BLA BLA ,  aku still lagi memaafkan kesilapan kau . manusia tak pernah lari daripada buat masalah . kan ? i'll try my best to avoid something who maked me feel FURIOS  :)) . ada what ? kalau aku ade something new mesti la aku nak share dgn kawan-2 , sebab ? aku tade siblings nak luah kan perasaan berlagak tuh . except my cousin lah . aku tak baik la weh . sebab ? aku dah berjaya buat kau marah , buat kau TERSENTAP  , buat kau rasa nak cakap pasal aku , buat kau benci aku . don't judge too quickly my dear :)) . then , aku sangat-2 appreciate bila kau bagitahu selama cuti 2 minggu u'd prepared my birthday card . satu lagi , yang aku takkan lupa jasa kau if kita tak bertemu lagi . :') diluar memang aku TAK KISAH , tapi di dalaman MEMANG AKU KISAH GILER ! kalau kau nak , itupun nak la . kau simpan jela semua kenangan aku dgn kau bersama , if taknak try le ketuk kepala kau kat dinding  dan lupekan segalanya tentang aku . *aku ni mudah TERSENTAP :)) . kalau kau tak puas ati jugak , esok luah la face to face kat aku . okay ? aku tak anggap ni sebagai suatu PERGADUHAN ? kita tak bermakian kan ? pukul ke ? tadekan , cuma dengan cara ni kau akan sedar kenapalah aku tak tegur kan . mudah datang , mudah pergi . ape-2 pun , aku tetap akan mendoakan kesejahteraan kau dan budak-2 5 marikh . even , masa aku disini semakin suntuk :)) . selamat maju jaya , dan selamat menemui kawan baru (bukan macam aku) . dan terima kasih atas segalanya , sanggup melayan kerenah GEDIK , MENGADA-2 aku . Assalamualaikum , kawan :') harap bertemu lagi .




Older Post | Newer Post