//Merah Itu Cinta




make me FEEL :D
Sabtu, 23 Jun 2012 | 7:27 PG | 0 Notification(s)

baru tadi call capital E . lame dah tak dengar suara dia . RINDU lah ! hehehehe . okay , mase call tuh macam2 la balahannya . dia kata girl ni complicated . tapi aku bidas balik , aku cakap yang boy ni terrible trouble . lama tu , dia pun mengalah la . okay ! huhu . pastu aku cakap la , tried to find someone . dia kata dah ada calonnye . tapi dia tak mampu nak ngurat . dalam bahasa dia KARAT da . haha ! mule dengar cam pilu rase hati . tapi cepat-2 aku buang perasaan tuh . ehem-2 , aku dengan dia da tade ape-2 okay . dulu je kami berhubungan mesra . sekarang not in a relationship . hoho :o . seyes , suara dia makin cute ! tergoda kejap bile dengar . pastu kan , dia bagi aku lagu . lagu tu aku tak pernah dengar . thanks capital E . tajuk lagu tu pemilik hati by armada . aku tak tahu ape punca n sebabya . then , aku pun bagi la jugak dia lagu ours by taylor swift . caih , nak kata lagu balas lagu la ni . hehe ! dia tanya ape kisah disebalik lagu ours , aku cakap la better dengar sendiri . biarlah dia wat conclusion sendiri . okay . pastu aku mintak izin untuk off kan percakapan kami , sebab nak makan . laporr ! hehe , okay la lain hari lain cerita . papai ! >.<




Older Post | Newer Post