//Merah Itu Cinta




Gembira Mengenali Kau :))
Isnin, 18 Jun 2012 | 12:02 PG | 0 Notification(s)

bagus la , setiap kali pertemuan atau perjumpaan . mesti ada sedikit salah faham . begitu juga kau & aku . weh ! aku tak lupa jasa kau . APPRECIATE okay ! tapi aku taknak la bagitahu kenapa aku senyap atau buat vodohh je . kalau kau terlalu beban atau menyesal mengenali aku , it's okay la my dear . even aku banyak kali terasa dengan kau tapi aku tak pernah tunjuk kan ? kalau setakat keluar ayat 'touching-2' tuh sekadar gurauan untuk kau je . aku serba salah nak cakap terasa dekat kau , sebab aku mampu kawal emosi aku & aku tak nak sakitkan hati kau . tapi tak tahu la , if perbuatan aku da buat kau terluka *sorry . banyak luahan yang nak aku tegaskan kat kau . TAPI , aku tak nak . sebab aku boleh lagi nak jaga hati & perasaan kau . sebelum tu , pernah tak kau terfikir ? mungkin kau fikir aku biasa-2 saja . luar mungkin biasa , tapi dalam luar biasa . sekarang kau da tahu aku siapakan ? setahu aku lah , aku yang terhegeh-2 dekat kau . tak pernah la pulak nampak kau tehegeh-2 dekat aku
*sorry kalau ayat ni betul-2 buat kau terSENTAP .






Older Post | Newer Post