//Merah Itu Cinta




Rindu :')
Rabu, 20 Jun 2012 | 2:45 PG | 0 Notification(s)

capital S i missed you so bad okay ! even , you've already taken by someone . but you still conquer my heart . weh ! kalau la masa tuh boleh diputarkan semula , memang aku takkan lepaskan kau walaupun cikgu-2 PAKSA kita . :( . tapi masa tuh , aku tak berfikir panjang . aku terus lepaskan kau , sedangkan masa tuh kau teramat kecewa dengan keputusan aku . yee ! aku pun turut kecewa . kau tahu sebab apa aku pindah ? sebab aku nak lupakan kau . aku sanggup tinggalkan kawan-2 aku kat sana demi melupakan kisah antara kau dan aku . aku couple dengan orang lain semata-mata nak cari pengganti kau . TAPI ?  AKU TAK BOLEH :') . masa kau dapat contact aku balik , aku buat endah tak endah je . macam-2 alasan aku bagi kat kau . supaya kau stop ganggu aku . kau tahu , ape perasan aku bila kau dapat contact aku ? aku happy + terharu . masa tuh aku pikir kau memang jodoh aku . TAPI ?  aku buat kau macam musuh aku , masa tu aku EGO . sampai satu tahap yang aku tak boleh nak tipu diri sendiri , aku try luah kan perasaan dekat fb A . tapi semua harapan dan perasaan aku hancur , musnah ! sebab ? kau da dimiliki oleh orang lain . masa tuh hanya Tuhan je tahu macam mana perasaan aku . aku menyesal sebab tak terima kau dari dulu lagi . dan aku menyesal dek kerana EGO aku , aku kehilangan kau buat selamanya . :'( . S semoga kau dengan W happy-2 selalu . aku sentiasa mendoakan kebahagian korang . jangan nakal-2 . bila dah naik pelamin jangan lupa invite aku taw :') .




Older Post | Newer Post