//Merah Itu Cinta




Brother :D
Sabtu, 23 Jun 2012 | 10:18 PG | 0 Notification(s)

heyy ! ni lah abang kiter . nama dia hafiz borhanodin . umo tak berapa pasti lagi . haha ! status : TAKEN ! p/t : abang angkat je ni ;) . dia ni pandai tau daripada aku . sekarang dia study kat egypt . abang-2 nanti adik susul abang kat sane taw ? haha . aku da lama da kenal dia . mula kenal kat chat kampung . lepas memperkenalkan diri masing-2 . terus mintak fb , then chat kat sana pulak . pastu banyak la pulak soal selidiknya . macam detective kan ? naik menyampah pulak asik jawab soalan dia je . hahaha ! ape-2 pun dia sorang yang boleh di ajak bergurau senda . n dia suka MENGUCING aku . rase nak merajuk la pulak . to the point dia cakap ;abg malas pujok' . okay ! tak mengharapkan pun , sebab dia memang tak boleh diharap . hahaha ! btw , hensem kat abang aku ? *ncem la sgt . bluerrk ! eh , gurau je bang . haha . study leklok taw kat sane . okay la , sampai disini saje dapat aku cerita . lain hari lain cerita ;)) 




Older Post | Newer Post